politolog politolog
63
BLOG

REKRUTACJA

politolog politolog Polityka Obserwuj notkę 0

Witam, 

 

Chciałbym przeprowadzić rekrutację na osobę, którą pomoże mi tworzyć lubczasopisma "Salon Polityczny". Podstawowym kryterium jest żeby być neutralnym w poglądach politycznych. Proszę zgłaszać swoje kandydatury wybiorę najlepszą, która przypadnie mi do gustu :).

 

 

 

Proszę również by osoby zgłaszające się napisały wiadomość do mnie w tytule REKRUTACJA i napisała kilka słów o sobie oraz co chciała / chciałby wnieść do lubczasopisma.

 

 

 

Z góry bardzo dziękuje za zgłaszanie się.

 

 

 

Pozdrawiam

politolog
O mnie politolog

Ukończyłem studia na kierunku politologia ze specjalizacją Bezpieczeństwo państwa w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego gdzie obecnie rozpocząłem studia magisterskie na kierunku zarządzanie. Interesuje się polityką, sportem, komputerami.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka